STORITVE
Raziskovalne razvojne dejavnosti
Eden izmed aktualnih in načrtovanih razvojnih projektov, ki ga bo v skladu s svojo registrirano dejavnostjo izvajalo podjetje Razvojni razpisi d.o.o., je razvoj in izdelava lastnega managementskega koncepta (modela) za uspešno upravljanje podjetja. V podjetju Razvojni razpisi d.o.o. so zaposleni strokovnjaki s področja Managementa in organizacije ter Finančnega kontrolinga (magistri znanosti, univ.dipl.ekonomisti). V sodelovanju z domačimi (EPF, FERI,..) in tujimi univerzami (Brunel, York,...) ter drugimi strokovnjaki na tem področju, smo začeli z izdelavo lastnega koncepta, ki bo po našem mnenju prilagojen malim in srednje velikim podjetjem na specifičnem slovenskem trgu. K sodelovanju smo uspešno vključili tudi nekatere direktorje malih in srednje velikih podjetij, ki bodo model tudi praktično preverili.
CRM je poslovna strategija, ki zadeva celotno poslovanje podjetja in je oblikovana tako, da omogoča optimizacijo dobičkonosnosti, prihodkov in zadovoljstva strank. CRM doseže svoj cilj s:
- Strankam prilagojeno organizacijo podjetja,
- vzpodbujanjem vedenja, ki privede do zadovoljstva strank in
- povezovanjem procesov od strank do dobaviteljev
CRM je koncept, ki je oblikovan tako, da omogoča podjetju razumeti in predvidevati potrebe sedanjih in potencialnih strank. Podatki o strankah se pridobivajo na več področjih v podjetju, shranijo se v centralni bazi podatkov in so analizirani in distribuirani na ključne točke. CRM je naravna in predvidljiva evolucija funkcij prodaje in trženja. CRM je za večino podjetij nova strategija, ki vodi do večje dobičkonosnosti preko zvestobe strank in baze strank (stranke so premoženje podjetja). V primeru, da podjetje ne skrbi za svoje stranke, obstaja nevarnost, da bo to storil konkurent.
S CRM želimo namreč zadržati zveste stranke, jih ločiti po prioriteti, analizirati navade posameznikov, narediti cenovno diferenciacijo, izpeljati nove prodajne poti in uvesti t.i. dvosmerno komunikacijo s strankami. |