O podjetjuKdo smoReferenceKontakt
ZAKAJ NAS POTREBUJETE
STORITVE

Podjetniško in poslovno svetovanje

Priprava, sestava ter oddaja projektne dokumentacije

Spremljanje aktualnih razpisov

Raziskovalne razvojne dejavnosti

Ustanovitev podjetja

CENIK
AKTUALNO
ZAPOSLITEV
VSEBINA




Kontakt
Razvojni razpisi d.o.o.
Jurciceva ulica 6
SI - 2000 Maribor

GSM: +386 31 540 271
Faks: +386 2 252 46 46
E-mail: info@razvojnirazpisi.si

 

 
STORITVE

Raziskovalne razvojne dejavnosti

Eden izmed aktualnih in načrtovanih razvojnih projektov, ki ga bo v skladu s svojo registrirano dejavnostjo izvajalo podjetje Razvojni razpisi d.o.o., je razvoj in izdelava lastnega managementskega koncepta (modela) za uspešno upravljanje podjetja. V podjetju Razvojni razpisi d.o.o. so zaposleni strokovnjaki s področja Managementa in organizacije ter Finančnega kontrolinga (magistri znanosti, univ.dipl.ekonomisti). V sodelovanju z domačimi (EPF, FERI,..) in tujimi univerzami (Brunel, York,...) ter drugimi strokovnjaki na tem področju, smo začeli z izdelavo lastnega koncepta, ki bo po našem mnenju prilagojen malim in srednje velikim podjetjem na specifičnem slovenskem trgu. K sodelovanju smo uspešno vključili tudi nekatere direktorje malih in srednje velikih podjetij, ki bodo model tudi praktično preverili.

CRM je poslovna strategija, ki zadeva celotno poslovanje podjetja in je oblikovana tako, da omogoča optimizacijo dobičkonosnosti, prihodkov in zadovoljstva strank. CRM doseže svoj cilj s:

  • Strankam prilagojeno organizacijo podjetja,
  • vzpodbujanjem vedenja, ki privede do zadovoljstva strank in
  • povezovanjem procesov od strank do dobaviteljev

 CRM je koncept, ki je oblikovan tako, da omogoča podjetju razumeti in predvidevati potrebe sedanjih in potencialnih strank. Podatki o strankah se pridobivajo na več področjih v podjetju, shranijo se v centralni bazi podatkov in so analizirani in distribuirani na ključne točke. CRM je naravna in predvidljiva evolucija funkcij prodaje in trženja. CRM je  za večino podjetij nova strategija, ki vodi do večje dobičkonosnosti preko zvestobe strank in baze strank (stranke so premoženje podjetja). V primeru, da podjetje ne skrbi za svoje stranke, obstaja nevarnost, da bo to storil konkurent.

S CRM želimo namreč zadržati zveste stranke, jih ločiti po prioriteti, analizirati navade posameznikov, narediti cenovno diferenciacijo, izpeljati nove prodajne poti in uvesti t.i. dvosmerno komunikacijo s strankami.

 

Amis Globtel Štajerski tehnološki park

 
Aktualno


7. okvirni program za raziskave in tehnološki razvoj za 2007-2013

Podjetje Razvojni razpisi d.o.o. vam lahko svetuje in pomaga pri naslednjih aktivnostih:

• kako poiskati najboljše
   partnerje
• kako poteka ocenjevanje
   projektnih predlogov
• kako napisati potencialni
   vpliv projektnega predloga
• kako napisati projekt
• različnih strategijah za
   pisanje projektov.

» več...

 
 
 
    © 2007 Razvojni razpisi d.o.o.